Studenti, reklamace, Q&A
OBCHOD - Q&A
!!!Studentům nabízíme 20% slevu na produkty FyzioBrand!!!
„Neboj, známe to taky! Jako student si zrovna 2x vyskakovat nemůžeš… a proto ti nabízíme možnost zlevnění tvé objednávky, pokud nám obratem zašleš důkaz, že studentem stále jsi.“
.
Slevu lze využít znovu po 6 měsících od jejího nabytí na celou objednávku. Ta však musí splňovat níže uvedená kritéria(!):
- lze uplatnit pouze na produkty FyzioBrand (součástí objednávky mohou být produkty i jiných značek)
- nesmí se opakovat stejné produkty
- velikosti produktů musí být stejné
- produkt již nesmí být zlevněn
- časopis Umění Fyzioterapie – 5% sleva
.
Jak slevu uplatnit?
- Vytvoř svou objednávku
- Napiš nám na email (shop@fyziobrand.cz) s požadavkem na uplatnění studentské slevy + nezapomeň do něj přiložit dokument, kterým nám prokážeš, že jsi stále ještě studentem (př. ISIC zcela postačí)
- Zkontrolujeme tvůj studentský status -> aplikujeme 20% slevu a zašleme ti obratem finální částku k zaplacení s přiloženou fakturou
- Teď už je jen na tobě, aby jsi zaplatil svou objednávku, a my ti mohli zaslat tvůj balíček. #enjoy
Zboží ti velice rádi vyměníme do 14 dní od obdržení balíčku (v případě opodstatnitelných argumentů i později). Zboží však nesmí být nijak poškozené, maximálně jednou vyzkoušené a okamžité uložené nazpět do ochranného obalu! (Když balíček přijmeme, nesmí být zboží ničím načichlé.)
Chceš-li vyměnit některý ze zaslaných produktů, je nutné, aby jsi zaplatil(a) za obě zásilky. („Tu, co posíláš, i tu, co ti zašleme nazpět.“)
.
Postup VÝMĚNY zboží:
- KONTAKTUJ NÁS – zašleme ti kód, na který nám zašleš svůj balík (skrze ZÁSILKOVNU) + na způsobu platby se domluvíme
- Zabal produkty, které si přeješ poslat nazpět a připiš k nim lístek, za jakou velikost chceš vyměnit konkrétní produkt.
- Zajdi do jakékoli pobočky Zásilkovny a pošli svůj balík.
- Jakmile obdržíme tvůj balík, obratem odešleme nové velikosti.
(!) Prosíme tě, aby jsi nám napsal(a) předem, než balíček pošleš.
.
Proč byste měli za výměnu svého zboží platit?
Posílání balíčku dotujeme ze své vlastní kapsy, aby jsi dopravu měl(a) co možno nejlacinější. Chceš-li však vyměnit své zboží, je už nutné, aby jsi za něj zaplatil(a)… takto jsou prostě dány naše podmínky a prosíme o jejich respektování. 💙
Na vrácení své objednávky máš 14 dní od jejího obdržení. Objednávka nesmí být nijak poškozena! Pro konkrétnější informace nás kontaktuj emailem – shop@fyziobrand.cz
Při převzetí balíčku jeho obsah okamžitě zkontroluj! … pozdější stížnosti na poškozené zboží nemusí být brány v potaz!
Na reklamaci našeho zboží poskytujeme standardní 2 roky. V této lhůtě jej lze reklamovat… avšak argumenty typu „nápis se mi po roce opral“ vážně nebereme.
V případě potřeby nás kontaktuj – shop@fyziobrand.cz
Dopravu pro tebe částečně dotujeme z vlastní kapsy, a proto ji máš „skoro za hubičku“… ALE(!) zároveň máme podmínky nastavené tak, že budeš-li chtít některý ze zakoupených produktů vyměnit, musíš si zaplatit obě cesty – balíček, který poputuje k nám, a balíček, který ti obratem zašleme nazpět.